Follow by Email

5 Kasım 2012 Pazartesi

Strese Karşı Nefes


Yaşamınızda stresin olması nefes alış verişinizle direk bağlantılıdır. Sürekli stresteysen kısıtlı nefes alıyorsunuz demektir. Nefes ve meditasyon stresi yönetmenize yardımcı olabilecek iki güçlü tekniktir. Bugünkü yazımda Transformal nefes eğitmenlerinden Leigh Russel’ın stresten arınmanıza yardımcı olacak nefes ritüelinden bahsetmek istiyorum.
Bu nefes tekniğini uygularken tüm süreç boyunca ağzınız sürekli olarak açık kalmalıdır. Nefes alış verişiniz birbiri ile bağlantılıdır. Yani her nefes birbiri ardına gelir, her nefes alış ve veriş hemen birbirini izler. Herhangi bir anda ara verecek olursanız, bu teknik işe yaramayacaktır.
1. Hızla rahat ettiğiniz kadar güçlü bir nefes alın, sanki hoş bir şeye şaşırmış gibi.

2. Nefesinizi hızla bırakın, soluğunuzu öne doğru verin, hepsini birden, sanki odanın bir ucundan diğerine bir dart oku atarmış gibi.

3. Hemen akabinde derin ve güçlü bir nefes alın, önce karnınıza, sonra göğsünüze doğru genişleyecek şekilde.

4. Ağzınız hala açık şekilde, bedeninizi gevşetin ve nefesinizi yavaşça bırakın. Gerekirse tekrarlayın.
Bu nefesi tamamladıktan sonra gözleriniz ve alnınızın etrafındaki dokularda ortaya çıkan bir neşe hissi duyacaksınız. Nefes almanız daha kolaylaşacak ve belki zihninizin yeni, daha neşeli bir perspektife kaydığını göreceksiniz.

Sevgiler
www.yourwishisyourreality.com











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder