7 Ocak 2013 Pazartesi

Doğru Nefes Neden Şifalandırır?-II


Lenf damarlarının başlıca görevi zehirleri ( duygusal ve fiziksel zehir), ölü hücreleri ve aşırı suyu uzaklaştırarak hücreleri kuru tutmak ve hücrelere oksijen gitmesini sağlamaktır.

Ünlü bir lenfolog olan Dr. Arthur C. Guyton Tıbbi Fizyoloji Ders Kitabında derin nefes almanın, kan damarları boyunca olduğu kadar kan ve lenfatik sistemi ayıran hücrelerin arasından ve içinden de geçen lenf damarlarını aktive ettiğinden bahsetmektedir. Peki, Aktivasyon süreci nasıl gerçekleşir?
Nefes almak, ışık, şifalı otlar, uygulamalar ve chi makineleri lenf damarlarını harekete geçirebilir. Hücreler oksijen alınca elektrik üreten pompaları çalıştırır. Elektriksel iyileşme süreci ani olabilir. Bu da bir hastanedeki elektroşok aletinin kalbi durmuş insanları neden yeniden hayata döndürebildiğini açıklar. Aynı şekilde Dünya Kan Proteini Araştırma Derneği kurucusu Dr. West de, Transformal Nefes Çalışmalarında uygulanan tam diyafram nefesi lenfatik sistemin etkin çalışmasını uyarıcı başlıca araç olduğundan bahsetmektedir. Bu da nefes seansına katılan insanların pek çoğunun hissettiği yoğun enerji ve karıncalanmayı açıklamaktadır. Aşırı suyu çeken ve hücrelerin bizim Transformal Nefes içinde genellikle “Yaşam Gücü” olarak adlandırdığımız gücü almalarına izin veren sodyum-potasyum pompalarının aktivasyonunu göstermektedir.
2005 yılından beri hastalıkların ve sakatlıklara neden olan fiziksel koşulların nefes aracılığı ile gerçekten ortadan kaldırıldığı şaşırtıcı vakalara şahit oldum.. Artık elimizde bedenlimizi, bütünlük ve esenlik içinde işlev görmesini sağlayacak bir kendi kendini iyileştirme konumuna getiren bir anlayış ve Tanrı vergisi bir teknoloji var. Bu teknolojiden ne kadar faydalanmak istediğiniz tamamen size bağlıdır. Ben 2005 yılından beri bu teknolojiyi kullanıyorum. Hayatımda iyi yönde gelişmeler oldu ve halen de devam etmektedir. Bir kere daha çok keyifliyim, daha çok kendimi tanıyorum, daha kolay teslim oluyorum, daha çok şükrediyorum, daha kolay affediyorum, daha kolay seviyorum, daha kolay yaşam enerjimi aktive ediyorum, kısaca daha kolayım ve tabii daha sağlıklıyım.

Sevgiler

www.yourwishisyourreality.com


Kaynak : Bu ve aynı başlığı taşıyan bir önceki yazımın kaynağı Dr. Judith Kravitz’in ders notlarıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder