Follow by Email

20 Ekim 2015 Salı

Arzularınız Size Rağmen Gerçekleşir.




Kendimiz için bir şeylerin gerçekleşmesini isteriz. Hatta bu isteklerin bir an evvel gerçekleşmesini isteriz. Bazılarımız bunun için dua eder, bazılarımız hacı, hocaya gider, bazılarımız ise oluruna bırakır. Her ne isterseniz isteyin o veya bu şekilde arzularınız gerçekleşir. Hatta bazıları gerçekleşir, fakat farkında olmazsınız.

Arzu ettiğiniz şey yerine onun gerçekleşmeyeceğine dair senaryolara odaklandığınızda istediklerinizin gerçekleşmesi de zaman alır. Çünkü önce en çok odaklandığınız şey yani gerçekleşemeyeceğine dair olan arzunuz gerçekleşecektir. 


Bazen de istekleriniz kendiliğinden gerçekleşir fakat farkında olmayabilirsiniz. Nasıl mı? Bu durumu kendi hayatımdan bir örnek vererek açıklamak istiyorum. Yazılarımı takip edenler bilirler. Her sene başı bir sonraki senenin yapılacaklar listesini hazırlarım. Bu sene başında, hedef listeme Avrupa’da bir şehirde bir aylığına ev kiralayıp yaşamak istediğim şeklinde bir istek ilave etmiştim. Sene başında, 2015 yılı planlarım ile listede yer alan diğer hedefleri dikkate aldığımda bu arzumun ancak 2017 den sonra gerçekleşebileceğini düşünmüştüm. Ne oldu? dersiniz. 


Geçtiğimiz ağustos ayında Fransa'nın bir köyünde iki ay sürecek bir meditasyon kampına gitmeye karar verdiğimde bu isteğim de kendiliğinden gerçekleşmiş oldu.  Fransa’daki o köye gitmekteki asıl sebebim zihnime çalışmak olduğundan Avrupa’da bir ay yaşama isteğimle de bu çalışmanın örtüşebileceğini düşünmemiştim. Aradaki bu bağlantıyı meditasyon kampı başladıktan bir hafta sonra sabah yürüyüşüne çıktığımda keşfettim. Bu farkındalık gelmemiş olsaydı, hali hazırda zaten gerçekleşmiş bir isteği gerçekleştirmek için büyük bir çaba harcayacaktım

Bu yüzden de ne istesem gerçekleşmeyecek sloganını savunmak yerine isteklerim gerçekleşir sloganına sahip çıkın derin. Çünkü bu slogan sayesinde evrenin sunacağı fırsatlar daha görünür hale gelebilir.  



Her Daim Sevgi ve Işıkla

www.nefestr.com






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder