8 Mayıs 2016 Pazar

Nefes Ve Zihinsel Sağlık



Şimdi size soruyorum; Kimler Dr Judith Kravitz’in yazdığı gibi, daha pozitif bir zihne sahip olmak, hayata karşı bakış açısını ve tutumunu değiştirmek ister?

Bundan on bir sene önce, bu soruyu “Evet, Ben hazırım” şeklinde yanıtlamıştım. O zamanlar yaşantımdaki karmaşaya son vermeyi, barış ve huzuru hissetmeyi çok istiyordum. Kişisel değerlerimi oluşturan dürüstlük, fedakarlık, sevgi, özgürlük gibi bir sürü kavram birbirine karışmıştı. İçimdekilerin dışarıya yansıması olarak da etrafımda yanlış olduğunu savunduğu eylemi yapan, doğrunun ne olduğunu bildiği halde yalanı tercih eden insanları görüyordum. İnsanların kendilerine karşı bu kadar acımasız olmaları anlaşılır gibi değil diyordum. Nefes yaptıkça tıpkı Judith’in kitabında yazdığı gibi derin duygusal seviyelerde, Transformal Nefes bilinçaltı zihinden kaynaklanan negatifliğin temizlenmesi gerçekleşiyordu. Sibel gene aynı Sibel’di. Fakat eylemlerimin arkasındaki enerji yumuşuyor ve dengeye geliyordu.


Nefesin bu dönüştürücü etkisi sayesinde sakinleştirici hapları kullanmanıza gerek kalmadan zihniniz sakinleşebilir ve hayatınızda olanlara daha net ve objektif bir bakış açısıyla bakabilirsiniz. İşin enteresan tarafı zihnin bu halini deneyimlemeniz için sadece nefes alıp vermenizin yeterli olması. “Ben Kararlıyım, Denemek İstiyorum” diyorsanız, önce araştırın, inceleyin enerjinize en uygun olan transformal nefes koçu ile irtibata geçin ya da 19-24 Mayısta  Şile’de yapılacak Transformal Nefes seminerinde yerinizi ayırtın

Her Daim Sevgi ve Işıkla
Nefestr.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder