19 Nisan 2015 Pazar

Nefesin Neler Yapacağı Belli Olmaz



Nefes çalışmaları çok güçlüdür. Farkındalığınızı arttırır, gerçek gücünüzü hissetmenize yardımcı olur, yaşamınızdaki neşeyi arttırır. Bu da büyük bir değişim ve dönüşüm demektir. Fakat bazen değişim ve dönüşüm kolay olmayabilir.  Hatta bazı psişik arkadaşlar, “Ya hayatım tamamen değiştiğinde, sahip olduklarımı kaybedersem mahvolurum” şeklinde gelip geçen düşünceler sayesinde nefese başlamazlar. Sahip olduklarımız, huzur alanımızda gedikler açıyor ise en iyi çözümün onları bırakmak olduğunu nedense hiç düşünmeyiz. 
     Nefes, benim de yaşamımda güçlü değişim ve dönüşümlere sebep oldu. Nefese başlamadan önce beş farklı birimi birden yönetiyordum. Nefese başladıktan 6 ay sonra bu beş birim tek birime düşmüştü. Başıma gelenlere, iş hayatı bakış açısı ile bakıldığında facia gibi görünüyordu. “ Ferrari’sini Satan Bilge” kitabındaki bilgelik dışında kalan her şey benim hayatımla benzerlik gösteriyordu. Henüz Sevgili Robin gibi her şeyi bırakıp bilgelik yolunda ilerlemekten çok uzaktım. Ortada tuhaf bir durum vardı. Ne iş hayatında kalabiliyordum ne de onsuz. Ve sonunda tüm lüks harcamalarımı bırakarak, yeni bir bütçe planı hazırlamaya karar verdim ve işimi bırakmaya karar verdim. Bu kararımda Sevgili Hakan Kırkoğlu’undan  aldığım astrolojik danışmanlığı da etkili olmuştu. Sevgili Hakan yıldız haritama baktığında ilk söylediği şey şuydu; “Bu haritayı bankacılık yaparak mahvetmişsin. Bu harita bir bankacının haritası değil”. İşte o zaman aldığım kararın doğru olduğuna daha çok inandım. Zaten sonrasında da  yaşamımı değiştirecek cesaretli adımlar atmaya başladım. İşimden ayrıldıktan sonra ailem dahil olmak üzere arkadaşlarımın hepsi bana deli gözü ile bakıyorlardı ve hiç biri beni desteklemiyordu.  Gücünü sürekli etrafındaki insanlardan alan bir insan için böyle bir durum hiç de kolay değildi.  Ama yine de hiç bir zaman aldığım bu karardan dolayı pişmanlık hissetmedim. Şimdilerde eskisinden daha mutlu ve özgürüm.

Değişim ve dönüşüm konusunda tereddütleriniz olsa dahi nefesi yaşamınıza alın. Çünkü nefes sizin içinizdeki bilgeden gelen rehberliği  duyabilmeniz için uygun ortamı yaratacaktır. Nefesle gelecek olan değişim ve dönüşüm, bazen sahip olduklarınızı bırakmak şeklinde cereyan etmeyebilir.  Özellikle yaptığınız iş, hayat amacınıza uygun ise... Aksine sahip olduklarınızdan daha fazla verim almanıza yardımcı olabilir. Anlayacağınız gibi nefesin size neler yapacağı hiç belli olmaz. Nefes yaptıkça bilincinizde öyle bir değişim ve dönüşüm olur ki şu an size endişe yaratan şeyler eski gücünü tamamen kaybeder. Bence kendinizi bundan mahrum bırakmayın.

Her daim Sevgi ve Aşşkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder