26 Aralık 2012 Çarşamba

2013 yılı listeniz hazır mı?


Ha şimdi dünyanın sonu geldi ha şimdi kıyamet kopacak derken 2012 yılının sonuna geldik. Artık şimdi 2012 yılını değerlendirme, 2013 yılı hedeflerini belirme zamanı. Ben bu belirleme işini 2006 yılından beri büyük bir şevkle yaparım. Çünkü bu uygulama başta yapmak istediklerim olmak üzere birçok şeyde netleşmeme sebep oldu. Bugün bu uygulamayı yaşamına almak isteyen ya da hali hazırda uygulayanların 2013 yılı listesi için bir öneride bulunmak istiyorum ve 2013 yılı hedeflerinizden biri mutlaka "doğal halimizi keşfetmek " olsun diyorum. Neden mi? Bu soruya yanıt vermeden önce size bir soru yöneltmek istiyorum. Hiç ihtiyaçlarınızın ardı arkasının kesildiği bir döneminiz oldu mu?
Olmadı değil mi? Her birimiz sonu gelmeyecek şeylerin peşinde koşuyoruz. Sürekli bir şeylerin peşindeyiz. Ve bunu yapmak hiç de kolay değil. Ben sonu gelmeyecek bir şeyin peşinde koşmak yerine doğal halimize dönerek yani kendimizi olduğu gibi kabul ederek gerçek huzura ulaşabileceğimize inanıyorum. Bir an için çocukları getirin gözünüzün önüne; Ne kadar mutlu, ne kadar keyifli, ne kadar özgür ve ne kadar sevgi dolular değil mi? Saçtıkları sevgi ve neşe ile bizleri şifalandırıyorlar. Onlarla birlikteyken depresyonda olmak imkânsız gibi. O zaman şu doğal halde kalabilme işini biraz öncelik verelim. Valla ben bu maddeyi 2013 yılı listeme ekledim. Büyük bir ihtimalle ileriki senelerde gerçekleşecek olabilir. Ama olsun artık sonu olmayan bir yolda ilerlemek istemiyorum.

Peki, doğal olmaya baş koyduk diyelim. İlerleyip ilerlemediğimizi nasıl ölçeceğiz? Bunun için de "Evren içimizdekini bize yansıtır” mekanizmasından faydalanacağız. Nasıl mı?

Örneğin Son zamanlarda;

Çok fazla dehşet, savaş mı dikkatimize çekiliyor?

Tehdit oluşturuyor diye bir kaç hayvanın öldürülmesini mi destekledik? Ya da yolumuza çıktı diye etrafından dolaşmak yerine küçük böceği öldürmeyi mi seçtik?

Kendi işimize bakmak yerine diğerlerinin ne yaptığını takip edip onlar gibi olmaya mı özeniyoruz?

İşte bu ve benzer anların varlığı söz konusu ise çalışmaya devam. Peki, nereden ilham alacağız yani yol haritamızı nasıl yapacağız? Çocukları, doğayı referans alacağız.
Unutmayın mucizeler şimdiye kadar yapmadığınız şeylerde saklıdır. 2013 yılı Unutamayacağınız Güzelliklerin Yaşandığı Bir Yıl Olsun.
Sevgiler
www.yourwishisyourreality.com











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder