19 Mart 2014 Çarşamba

Aslında Hepimizin İçinde Meleksi Enerji Var!



Eskiden meleklere pek inanmazdım. Onların, insanların kendilerini iyi hissetmek için yarattıkları hayal ürünü şeyler olduğunu düşünürdüm.  Şimdi ise bu fikrim değişti artık onlara inanıyorum. Çünkü bana, her gün var olduklarına dair bir sürü objektif kanıt sunuyorlar.  Siz de onların varlığını hissetmek istiyorsanız aşağıdaki yazıma bir göz atın.

Meleklerin varlığını hissedebilmek için öncelikle içinizde meleksi bir enerji olduğunu kabul etmelisiniz. Ancak herhangi bir şeyin varlığını kabul ettiğinizde hayatınızda kendisini göstermeye başlar.  Var olmadığını düşündüğünüz şeyler yaşamınızda da olmayacaktır. Aslında bu parametre sadece melekler için değil, yaşamınızdaki diğer konular için de geçerlidir.  Bir kez içinizde meleksi enerjinin varlığını kabul ettiğinizde evrendeki meleksi enerjiler de size doğru çekilir.

Meleksi enerjiyi, tıpkı içimizdeki sevgi, şefkat, huzur gibi enerjilerden biri olarak düşünebilirsiniz. Sevgi ve şefkati daha çok hissetmek için ne yaparsınız? İnsanları sevmeyi çevrenizi sevmeyi, sevginin anlamını vb gibi öğrenmeye çalışırsınız öyle değil mi? Aynı şekilde meleksi enerjide kalmak için de meleksi adımlar atmalısınız. Meleksi adımlar atarak içinizdeki meleksi enerjiyi arttırdığınızda meleklerin yaşamınızdaki izlerini fark etmeniz daha da kolaylaşacaktır. Peki, bu meleksi adımlar nasıl atılır?

İlk olarak Melek kartlarından bahsetmek istiyorum. Aslında melek kartları ile ilgili büyülü bir şey yoktur. Onlar sizin meleksi tarafınızla bağlantıya geçmenize yardımcı olurlar. Ayrıca gün boyunca niyetinize odaklanmanızı sağlarlar. Melek Kartları ile ilgili enteresan bir şey daha vardır.  Kartların içeriğini okuduğunuzda sadece o an için değil, gün boyunca etkisinin devam ettiğini fark edersiniz. Her gün evden çıkmadan önce o güne özel melek kartınızı çekerek bu yazdıklarımı deneyimleyebilirsiniz.

Meleklerle bağlantıya geçmenin diğer bir yolu ise nefes alıp vermektir. Uygulamalarını yaptığım Transformal Nefes tam bir melek çalışmasıdır. Her nefes alıp verdiğinizde düşüncelerinizden uzaklaşır, meleksi tarafınıza daha da yakınlaşırsınız. Ben her nefes seansımın sonunda meleksi enerjiyi hissederim ve bu da yaşama daha umutla bakmamı sağlar.

Diğer bir meleksi adım ise “Meleklerle Bağlantı” ya da “ Melek Okuma”  gibi meditasyon ve diğer çalışmalara katılmaktır.  Mesela ben, Theta Healing’in ”Melek Rehberlerle konuşma”  seansları yaptığımdan beri meleklerin varlığını daha da çok hissetmeye başladım.  


Sizde içinizdeki meleksi enerjiye dokunmak istiyorsanız yukarıdaki önerileri değerlendirdikten sonra size en çok hangisi uygun geliyor ise onun üzerinde çalışmaya başlayın.Eğer bir süre herhangi bir şey olmaz ise sakın vazgeçmeyin devam edin.  Özgür irade yasasına göre biz istediğimiz sürece onlar hep bizlerle olacaklar.


Her Daim Sevgi ve Işıkla


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder