29 Mayıs 2012 Salı

Kalbimi Açmaya Karar Verdim!

2006 yılında astroloji konusunda kendimi geliştirmek adına Hakan Kırkoğlu’nun Astroloji Okuluna başlamıştım. Dersler sırasında öğrendiklerimizin pratiğini yapabilmek adına bazı ünlü kişilerin ve tabii ki kendi astroloji haritamıza bakardık. Derslerden birinde haritamda maymun iştahlılık teması olduğu ortaya çıktı. Büyük bir hayal kırıklılığına uğramıştım. İçimden şimdi bu da nereden çıktı dedim. Yanlışlık olabilir mi diye düşünsem de geçmiş hayatıma şöyle bir baktığımda birbirinden farklı bir sürü aktivite denediğimi hiç birisinde ise bir baltaya sap olamadığımı fark ettim. Yani ben de o çok kiritize ettiğim doyumsuz insanlardan biriydim. Bu durumumu kabul etmeliydim. Sonra 2009 yılında Vipassana çalışmasına katıldığımda maymun iştahlılığım tekrar karşıma çıktı. Bu sefer maymun iştahlılığın altındaki aç gözlülüğü fark etmiştim. Bu tanı beni derinden yaralamıştı. Evet, çok doğruydu, ben de açgözlülük denen şey de vardı. Çünkü aynı anda birkaç kitabı okumak, 3 günlük geziyi rahat rahat yapabilecekken extra aktiviteler eklemek aç gözlülük kokan seçimlerdi. Evet, bendeki açgözlülük insanlara zarar veren cinsten değildi ama yine de açgözlülüktü. Ve ben ne yazık ki açgözlü insanları sürekli yargılamıştım. Zaten açgözlülüğün nasıl bir şey olduğunu bilmesem insanlardakini nasıl fark edebilirdim ki! O zamanlar nefes çalışmalarımda yoğun olarak kalbimin açılması yani sevgi ve şefkat üzerine çalışıyordum. (Hala da çalışıyorum!) Sonunda aradığım yanıt geldi. Nefesimi kalbime getirdikçe maymun iştahlılığım sakinleşiyordu. Maymun iştahlılık aslında altında herhangi bir duygunun yer almadığı durumlarda söz konusu oluyordu. Nefes çalışmaları sayesinde kendimi hissetmeye açtıkça bana neyin iyi geldiğini daha anlar oldum. Ve böylece aynı anda birden fazla şeyle ilgilenme halimde sakinleşme oldu. Kişi kalbine nefes almaya başladığında, hisleri görünür hale geliyordu. Hissettikçe de ona neyin iyi geldiğini daha kolay anlayabiliyordu. Ve böylece sadece ona iyi gelene yönleniyordu. Olanı tüm yönleri ile hissettiğinizde bütünü anlama hali gelir. Bütünü anlama hali ise o sıcacık güven hissini getirir. Güven hissi sizde olduğu sürece oradan oraya, ne yapsam, yapacak ne kaldı gibi size hizmet etmeyen düşüncelere ya da seçimlere doğru yönelmezsiniz. Yönelseniz dahi olanı hemen fark edersiniz. Sizde de birazcık ta olsa maymun iştahlılık var ise, yaşamınızdaki güveni arttırmak istiyorsanız hissetmeye ve duygularınızı duymaya bir an evvel kendinizi açın derim. Sevgiler Gerçeğiniz arzu ve isteklerinizdir. www.yourwishisyourreality.com Sibel.kavunoglu@gmail.com .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder