17 Mart 2013 Pazar

Bağımlılıklar Ve Nefes



Eskiden sigara ve alkol kullanan insanlar hakkında. “Hiç iradeleri yok, isteseler bırakabilir ler“ şeklinde yorum yapardım. Nefes çalışmaların da derinleştikçe benimde diğerleri gibi bağımlılıklarım olduğunu fark ettim. Benimkiler sigara ve alkol gibi fark edilebilir değildi. Benimkiler insan, alış veriş ve iş bağımlılığı gibi fark edilmesi zor türdendi. Onları yanlış bir tanım altında arşivlediğim için farkına varamıyordum. Örneğin annemi büyük bir guru olarak bellemiştim. Onun rehberliğinden faydalanabilmek için elimden geleni yapıyordum. Sonunda kendi isteklerimi dikkate almaz olmuştum. Benzer durum ilişkilerimde de söz konusuydu. İlişki içinde kalıp keyif almaktan çok beni sevmeye devam etmeleri için ne gerekiyor ise yapıyordum. Onlar da kendileri için bağımlılık unsuru haline gelmemem için elinden geleni yapıyorlardı yani haber vermeden hayatımdan çıkıyorlardı.

Nefesin yaşamıma girmesi ile kısa sürede iş ve alışveriş bağımlılıklarımdan kurtuldum. Bu nasıl mı gerçekleşti? Daha önceki yazılarımda bahsetmiştim, kısaca tekrar yazabilirim. Bağlantılı açık nefes yaparak yaşam enerjisini bedenimize davet ederiz. Yaşam enerjisinin yüksek frekanslı titreşimi yapacağını yapar ve bağımlılık deneyimine ait düşük frekanslı enerjilerin frekansını yükseltir. Durum böyle olunca da bağımlılıklardan eser kalmaz.

Evet, Transformal nefes bağımlılıklar üzerinde çok etkili olabiliyor. Buradaki en büyük zorluk bağımlıları fiilen ve bedenen seansa getirebilmektir. Eğer bir kere gelip nefes almaya başlarlarsa, şifa çoğunlukla hızla gerçekleşir. Kısaca, Transformal Nefes, bağımlılıklarından samimi olarak kurtulmak isteyenlere dikkate değer sonuçlar sunar.

Her Daim Neşe, Işık ve Sevgiyle
www.yourwishisyourreality.com





.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder